عنوان:
پروژههای چندرسانهای در آموزش
طراحی، تولید و ارزشیابی
تألیف:
کارن اس. ایورس و آن ای. بارون
ترجمه:
دکتر خدیجه علیآبادی
دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی
اسماعیل اصلانی
کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی
انتشارات بوکا: تهران 1395
کتاب پروژههای چندرسانهای در آموزش: طراحی، تولید و ارزشیابی (ویرایش چهارم) با توصیف پژوهشهایی در زمینه یادگیری تشریکمساعی، هوشهای چندگانه و سازندهگرایی آغاز میشود. ایدههای عملی جهت بهکارگیری و اعمال این نظریهها در تولید پروژههای چندرسانهای و نحوه پشتیبانی تولید پروژههای چندرسانهای از مهارتهای یادگیری قرن 21 را فراهم میآورد. فصل دوم کتاب آخرین استاندارهای فناورانه و معرفی یک مدل (تصمیمگیری، طراحی، تولید و ارزشیابی) را مورد بحث قرار میدهد که خواننده را در ادامه مطالعه کتاب هدایت میکند. فصل سوم (تصمیمگیری) مدیریت کلاس درس، گروهبندیهای مختلف، گزینههای زمانبندی وقت استفاده از کامپیوتر و دیگر مسائل مربوط به برنامهریزی یک پروژه را مورد بحث قرار میدهد. فصل چهارم (طراحی) مراحل طراحی و تولید چندرسانهای، از جمله روندنما، استوری بورد و مسائل اولیه طراحی را به خواننده معرفی میکند. مرحله تولید به دو فصل تقسیم شده است. فصل پنجم (تولید عناصر رسانهای) مؤلفههای مختلف رسانهای که برای پروژههای چندرسانهای در دسترس هستند را تعریف مینماید و مورد توجه قرار میدهد و شامل اطلاعات زمینهای درخصوص تولیدات ویدئویی کامپیوتری است. فصل ششم (تولید: ابزارهای تولید چندرسانهای) بررسی اجمالی در مورد ابزارهای تولید ارائه میدهد. فصل هفتم (ارزشیابی) فنون سنجش جایگزین و راهبردهای سنجش را مورد بحث قرار میدهد. همچنین شامل اطلاعاتی درخصوص طراحی دستورالعملها است و نمونههایی از دستورالعملهای چندگانه را ارائه میدهد.
برای تهیه کتاب می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و یا از لینک پایین اقدام به خرید اینترنتی کنید.
نشر بوکا (بوی کاغذ): 092177080946 و 9212576593
مقاله: ارزیابی آمادگی استفاده از یادگیری الکترونیکی در دانشگاه علامه طباطبائی از دیدگاه دانشجویان و
کتاب پروژه های چندرسانه ای در آموزش
تولید ,فصل ,چندرسانهای ,میدهد ,کتاب ,مورد ,در آموزش ,قرار میدهد ,چندرسانهای در ,طراحی، تولید ,تولید و ,دانشگاه علامه طباطبائی ,آموزش طراحی، تولید
درباره این سایت